KRITIK

Får klagomål på att jag är dålig på att uppdatera min blogg....hmmm, jag erkänner, vet inte varför det känns så jobbigt ibland!
Nu är jag iallafall här o ska väl än en gång försöka skärpa mig!

Jaaha, vad har då hänt sen sist!!!!!
Jag har ju fyllt 40 år, herregud vad gammal jag börjar bli....känner mig som 25, ser ut som.....ja, vete fan!




Iallafall så fyllde jag år och hade en liten fest som mina underbara svärföräldrar fixade, tack för det Bertil o Vivianne!

Släkten kom och Anita o Sölvi, hade lite svårt att förstå att dom verkligen var här....såååååå roligt!

     Anita


     Sölvi

Tack alla för att ni kom o för alla fina presenter!!!!!!!!


Sen åkte ju alla tyvärr hem, ja förutom Sussie som gjort sig hemmastadd......



Får väl se om vi blir av med henne eller om vi själva får köra henne till Stockholm!

Nu ska jag umgås lite med min underbara, trötta man!




HEEEEEEJ!!!!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0