KATASTROF

Datan har pajjat, alla tangenterna bara rasar ihop, nackdelen med laptop, går inte att byta delar!
Ja, där har ni iallafall en av anledningarna till att jag inte har skrivit!

Sen så hade jag ju Stockholmsbesök förrförra helgen, Seidi med trevlig familj!
Dom var faktiskt i Skåne o tittade på hus, ca 20-30minuter från oss, Glimåkra.
Så vi blir nästan grannar...... Trevligt!

Det blev lite svinn för dom när dom åkte hem, Angelica blev kvar en vecka!

Min födelsedag närmar sig med stormsteg, förstår inte att jag inte fått åldersnojja än, hade väl sån kris när jag blev 30 så jag får ingen nu!

Har beställt en ny telefon åt mig, iPhone, jag längtar ,som en liten unge på julafton, efter den. Kollar på allt på nätet vad man kan göra med den...den verkar vara helt otrolig! Kommer om ca en vecka!!!!!!!

Nu sitter jag på jobbet, därav hel dator, lugnt hittills, får väl se vad resten av natten har att erbjuda!

                                                      

                        HÄR HAR NI MIN NYA FINA TELEFON, FAST MIN ÄR SVART!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0