TRIST

Klockan blir snart 04.00, börjar känna av gruset i ögonen, längtar hem NUUUUUU!!!!!
Har haft en lugn natt hittills, gått omkring och småfixat och tvättat och grejjat osv.....

Har ju bara den här natten så det gäller att jag inte sover för länge imorgon, men nu har ju Veronika kommit hem så det är väl ingen risk!

På tal om Veronika så kom hon hem från Stockholm idag, skulle vara framme 20.05, kom fram 23.00! Hejja SJ!!!!!!
Helt sanslöst att deras tider aldrig stämmer, det förstår man väl om det någon gång är förseningar men hela jävla tiden, fattar inte!!!

Funderar på om jag ska  fixa med mina bilder imorgon! Dags att tömma kameran!  Måste smöra för Veronika så hon tar det via hennes dator, våran är så dålig så den rasar väl ihop när som helst!

Nej, nu måste jag ta en kopp kaffe så jag inte rasar ihop!

SOV GOTT MINA VÄNNER!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0