SOVA:::TRODDE JAG.....

Halvsprang hem från jobbet imorse, så jävla trött, ville bara sova!
Halvvägs hem ringer Wille, mamma saknar dig mycke! Gissa om mitt hjärta smälte!!!!!!
Lade in stora ruschen sista biten, ville bara hem.

Möts i dörren av två febertrötta ögon och kramar om en mycket varm liten pojke, inser att det blir nog ingen sömn, nej!
Lägga om dagens plan helt, på med barnprogram, gosa ner sig i soffan med Wille och stjäla till sig en powernap här o där!
Som tur är så är jag ju ledig inatt( tackade faktiskt nej till jobb), så då känns det inte helt hysteriskt med att hinna sova!

Stackars lilla Wille har inte varit på G överhuvudtaget idag, sover till och från hela tiden, ibland rinner det en liten tår och han säger: Wille mår inte bra idag!  Inte lätt att vara två år och sjuk!

Macke har varit sjuk på övervåningen, hade kräkts på morgonen, tror att det var en hostattack som orsakat det, han har varit pigg och på alerten sen!

Veronika har snörvlat o snorat o hostat.....
Mysigt bacilluskhem det här.......

Nu ska jag försöka hitta nån mat i frysen, kommer ju inte iväg till affären idag!

Kanske skriver en rad senare ikväll och berättar mer om vårat sjukhem, spännande va?

SOLEN SKINER DÄRUTE!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0