JA

Ja, idag mår Wille mycket bättre, skulle ha kunnat gå på dagis men får vara hemma o vila upp sig ordentligt!
Hade hoppats på lite sol idag men molnen vill inte riktigt ge med sig och släppa fram en ynka liten stråle.

Måste till apoteket idag, ska hämta Veronikas ögonsalva, hon har ögoninflammation, och mina allergitabletter, kanske passar på att ta ut alla mina astma mediciner på en gång, blir bara så jävla snål när jag ska göra det!
Varför ska det vara så dyrt med mediciner?

Kanske tittar in på bolaget o köper en flaska vin till ikväll, ja, då är man inte lika snål!

Vet inte vad vi ska hitta på i helgen, Thomas jobbar, som vanligt, så man får väl se vad som händer!
Kanske bara tar det lugnt och inte gör nåt alls, hoppas på lite sol så man kan fixa lite i trädgården, finns en hel del som behöver göras!

Känner mig lite nere och inte riktigt på G just nu då är det rätt skönt och rensa lite där ute, lite som terapi.....

Nu ska jag kolla på Lazy town med Wille, tror vi kan alla avsnitt utantill vid det här laget men men.........

TREVLIG HELG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0