Ja, jag vet...

Ja, jag är skitdålig på att uppdatera min blogg, är lite bloggperiodare!
Men än en gång ska jag göra ett försök o skärpa till mig!!!!!!!

Jaha, vad har hänt sen sist????
Massor men vi kan ju dra några grejjer:

Wille o jag var på bio,premiär för honom = stort!
Det gick riktigt bra, han satt ner filmen igenom, Pettson o Findus!

Målat om lite här hemma, just nu håller jag på med väggarna vid trappan och räckena förståss.
Gammelgrönt på väggarna och vita räcken......skitfint!!!!

Jaha, vad mer?

Jo, Thomas har ju flyttat på den ena grillen, första sidan i lokaltidningen och en helsida i tidningen, med bild på Wille och en bit av min rygg!
Riktigt spännande var det att se när dom lyfte huset......

Ikväll ska jag iväg o jobba, känns inte så jättekul, Veronika kommer hem från Stockholm ikväll, hon har varit på Bob Dylan konsert!

Nu ska jag natta Wille, kanske skriver mer inatt på jobbet!

PUSS O KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0