.......

Sitter och kollar på Wipeout på kanal 5, rätt kul faktiskt, brukar inte gilla såna program!

Har inte hittat på så mycket idag, Veronika, Basse, Wille och jag tog bussen till Ekohallen, ett stort billigt varuhus en bit bort!
Där shoppade vi lite och fikade, sen när det då var dags för hemfärd så insåg vi att vi kommit utanför civilisationen!
Hade precis missat bussen, två timmar till nästa,förstår ni, TVÅ timmar!
Det blev till att ringa o smöra för Thomas, han var så snäll så han kom genast och hämtade oss!!!! Tack snälla, snälla älskling!
Detta var jag ju tvungen att fira när jag kom  hem med ett glas vin, ska jag vara ärlig så blev det faktiskt  två glas vin!
Mmmmm, mycket gott........

Har städat ut Willes garderob, en sopsäck med urvuxna kläder, sanslöst!
Bara att skicka vidare till kusinen!

SEE YOU!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0