SNABBIS

Måste tacka Carro för hjälpen med bloggen, tack snälla! Supernöjd!

Sen ska jag väl berätta vad som händer......
Igår var vi på konfirmation, utomhuskonfirmation, aldrig varit med om förut, bra ide!


Konfimandern själv: Jossan!

Varmt var det så Wille o jag missade nog det mesta av själva gudstjänsten, sprang runt i skogen runt omkring!


Efteråt blev det kaffe o tårta, som Jossan gått upp klockan sex för att fixa! Mycket gott var det!

Det blev inte mycket till vila på dagen för när vi kom hem skulle vi kasta ut ena köksskåpet, imorgon kommer ju min 40-årspresent, frysen!!!!
Sen var det bara att sticka till jobbet!
Var svintrött redan vid 23-tiden, men det gick bra, jobbade med en supertrevlig tjej, Maggan!

Ja, det var gårdagen o natten det! Idag har jag sovit, hämtat Wille o varit på Netto! Spännande va?

Jo, när Thomas kom hem stack vi till Lidl o handlade o passade på att ta en glass på Mc Donalds!




Nu ska jag lämna över  laptopen till min rastlösa man!

PUSS O KRAM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0