TRÖTT DAG......

Wille sjuk = ingen dagis = ingen sömn......
Tog en promenad hem från jobbet imorse, fick upp farten rätt bra, tog bara 20 minuter!
Ganska skönt faktiskt...
Hem och turbosov på soffan innan Thomas skulle till jobbet, gissa om jag är pigg inatt??????

Har bara den här natten inbokad så jag är väl ledig nästa natt, tar igen min sömn då!
Idag har inte Wille hostat så mycket så det blir nog dagis imorgon!

Varit på dåligt humör större delen av dagen, efter att jag pratat med Uppsala elevhem iallafall, puckade människor det finns!!!!!!!

Annars har det inte hänt så mycket, Thomas kom hem lagom när jag skulle åka, så jag slapp cykla.......skööööönt!!!!!
Varit på Netto och handlat, det blev fullkornsspagetti med köttfärssås och massa grönsaker till middag! Smaskigt!

                      Nu börjar det ringa här!
SES!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0