TILLBAKA....

Så var jag tillbaka i skåne igen då.....härligt härligt! Haft det ganska bra i Stockholm också förståss....vissa saker var bättre än andra... Såååå roligt att träffa Eva igen, fina fina Eva, har inte sett henne på mååånga år och så känns det som igår när man träffas! Fina, fina Eva! Tycker så mycket om mina vänner, saknar er!!!!!! Iallafall så är jag tillbaka och sitter då självklart på jobbet, var annars!!!!????? Idag slängde jag o Wille ut granen, den var inte så grön o grann längre! På några fåtal barriga grenar hängde dom stackars julgranskulorna o såg ynkliga ut! Inte mycket att spara på...... har barr i hela huset istället.... Imorgon flyttar Veronika hem igen! Känns skönt att hon inte bor så långt borta, fast jag vet ju att hon klarar sig bra och förhppningsvis tar kloka beslut!!!!!! Ja, imorgon kommer hon iallafall hem! Nu ska jag jobba på lite grann... HA DET BRA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0