PÅ JOBBET

Seeeeegt........sitter på jobbet, hur lugnt som helst!
Ska jobba tre nätter, rätt skönt nu när det varit dåligt med jobb!

Annars har det inte hänt så mycket, bara massa vardag, inget speciellt!
Wille och jag var ute och fixade lite mer i trädgården idag, passar på att njuta av hans sällskap medan han fortfarande vill vara med mig!
Dom andra kan man ju inte slita loss från datorer och playstation!
Men både Wille och jag njuter iallafall när vi är ute, höjdpunkten blir ju när vi ska fika, kan ju inte bli bättre än när man får duka brickan och gå ut och fika!!!!!!

Nä, nu ska jag jobba på lite!
SKÖT OM ER!

Kommentarer
Postat av: Marika

Men lägg av!! Håller på i trädgården??! Själv kommer man inte ens ihåg hur den såg ut.. Typ en meter snö om inte mer på vissa ställen.. som täcker allt! Vi får väl vår till maj...............

Nu blev jag avis!! :)

Hoppas allt är bra med er. Kraaaaaaaaaam

2009-01-29 @ 10:22:48
URL: http://mapal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0