OK....

.....jag har varit dålig på att blogga sista tiden, men ska skärpa mig....promise! Vad ska jag då berätta.... igår var Veronika, Wille o jag på stan, skulle handla hem sushi, glömde att jag var i Kristianstad och att det var Söndag......tvärstängt!!!!!! Till saken hör att när vi väntar på bussen in så bajsar Wille i blöjan, självklart har jag glömt att ta med mig fler blöjor!!!!!! Börjar såååååå bra! Kommer in till stan o går på Mc Donalds, tvättar Wille och beställer lite käk åt honom, so far so good!!! Halvvägs genom hamburgaen så spyr han, han spyr ner sig själv, bordet, stolen och golvet...... Gissa om man fick konstiga blickar från folk!!!!!! Konstaterar sen att sushistället var stängt och måste in till Konsum för att handla mat, dom andra skulle käka pizza! Med full stank så handlade vi men klarade inte att vänta på buss så vi fick ringa efter förstärkning!!!!!! Tack Thomas! Love you!!!!! Väl hemma så forsatte Wille, inte kräkas men hosta och snörvla så det stod härligt till!!!! Grät oss igenom halva natten! Så var gårdagen... Idag har jag inte gjort allt för mycket, måste gratulera Veronika som kom in på Söderport, grattis, grattis!!!!!! Annars har jag mest lyssnat på en hostande, sjukskriven liten Wille, tyckt sååå synd om honom........ Ja, nu sitter jag på jobbet med fyra lager foundation så ingen ska se mina jättepåsar under ögonen....... Så har jag det...hoppas ni alla mår bra!!!!!!!! SKÖT OM ER!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0