OK....

Hur kul kan man ha ensam på jobbet 03.30?
På en skala upp till 10? - 99!!!!!!!

 Börjar känna mig rätt så trött nu faktiskt, inte många timmar kvar!
Hoppas, hoppas, hoppas Wille har varit bra inatt så att han kan gå på dagis idag, skulle vara så skönt att få sova några timmar!

Måste in till stan och fixa Veronikas bredband också......känns trist att betala om det inte funkar.......

Sugen på nåt att äta....kämpar för att inte öppna skafferiet med alla kakor!!!!!!!!!!!!!!
Nej, nu har ju mitt nya sundare liv börjat, får INTE ge upp!

Ska gå ner massor i vikt, har ju inte ens blivit av med allt jag gick upp när jag väntade Wille!
För er som inte vet kan jag ju berätta att jag gick upp 45 kilo när jag var gravid, skyller mycket på att jag slutade röka......

Iallafall så ska kilona som är kvar bort, nu är jag trött på att gå och släpa på dom!!!!!!!!

Önskar att jag var sånt där träningsfreak, har ju börjat en miljon gånger men hinner aldrig känna att det känns skönt att träna!

Börjar med att äta rätt så får jag se vad det leder till, kanske blir man sugen på en tur på löpbandet så småningom....vem vet?


                        KANSKE SES PÅ GYMMET!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0