LEDSEN

Har varit så jäkla ledsen och deppig ett tag, jobbigt!!!
Periodvis känns det som ingenting funkar, ena efter det andra problemet bara slår emot en......
Till slut blir minsta skitsak en sååååå stor grej sen går man och har ångest över att man kanske överreagerar!

Vid såna här tillfällen saknar jag Sölvi och Anita som mest, sitta och pimpla kanna efter kanna med kaffe, grina o svära, bara få ur sig all skit!!!!!!   BLÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ!!!!!!!!

Nog gnällt......
.....idag har jag varit på badhuset, riktigt trevligt! Hade med mig Basse, Veronika och Wille!
Fikade lite efter simpasset och sen drog vi in till stan och käkade!
Inte så lätt att hitta nyttig snabbmat man vi har ju Favoriten, skitbilligt och gott!!!
Det blev grillad kyckling och sallad, 45kr, taget!!!!!

Stressade hem efter det, skulle ju iväg till jobbet, där är jag nu!!!!!!

Det går faktiskt ganska bra med mitt nya nyttiga liv, syns inte så mycket på mig men jag väntar att det helt plösligt bara ska böra rasa, just nu skyndar jag långsamt!

Får väl börja jobba lite nu också....

SES!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0