GOD MORGON...

Har varit och solat på morgonen, sååååå skönt!
Blir så trött när jag är blek och glåmig, undviker varenda spegel som finns, men nu ska det bli ändring på det...
Det hör också till mitt nya fräschare liv, sluta vara blek och glåmig!

Kallt har vi här nu, varit riktigt bortskämd med det milda vädret, men imorse var det slut på det, svinkallt, brrrrr!!!!!

Annars händer det väl inte så mycket, jobbfronten verkar lugn, ska inte jobba förrän på söndag!

Funderar på om jag kanske ska ta mig ett glas vin ikväll, det måste väl vara bra i mitt nya nyttiga liv!
Ett glas rött vin och Lets dance, låter väl bra?????

Inatt har vi sovit tre stycken i Willes säng, fråga inte hur vi fick plats eller hur ont jag hade i ryggen i morse, men som man brukar säga: Finns det hjärterum så.........
Han skulle iallfall absolut ha både mamma och pappa i sin säng,,,,,,,,,

Nu ska jag ta mig en kopp kaffe, slappa lite och sen hämta Wille från dagis!


                                  ÖNSKAR ER ALLA EN TREVLIG HELG!

Kommentarer
Postat av: Anonym

mysigt...ja trångt...JA saknar våran säng!!!!!!

2009-01-16 @ 23:38:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0