GAMMAL

Senaste dagarna har jag insett att jag börjar bli gammal.......snyft!!!
Värk i kroppen, ena dagen knät, nästa dag ryggen osv.......
Eller så har jag jobbat för lite så kroppen slappar....hoppas på det senaste.....

PÅ tal om ålder....
....har fått tag på min kusin i Finland, blivit kompisar på facebook, inser då att det är 30 år sedan vi sågs, förstår
ni, TRETTIO år sen!!!!!  HERREGUD!!!!! Jag får åldersnojja!!!!!

Iallafall så var det roligt att få tag på honom, bodde hos hans familj på somrarna när jag var liten!
Svårt att skriva på finska, har ju inte pratat finska överhuvudtaget!!!!!
Släpper väl om jag tränar lite....hmmmmm

Nu ska jag bjuda på lite efterrätt.....skriver mer sen!

         TERVE!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0