DUKTIGA

Idag har det varit riktigt vårväder..... t o m härligt solsken!!!!
Det var bara att gå ut i trädgården och sätta igång, snödropparna(blommorna)försökte tränga igenom allt ogräs jag hade lämnat i höst!
Fast det var skön terapi måste jag säga, hinner tänka igenom mycket när man röjjer.......

Bra hjälp hade jag också, Wille, han klippte ner det mesta han såg......

Fikade ute gjorde vi också, myyyysigt!!!

Sen kom farfar och kidnappade Wille, passade på att slänga mig i soffan och läsa en bok i lugn och ro, somnade efter två minuter.......bra bok!

Annars har det väl inte hänt så mycket, städat lite och sånt där trist måstegörasgrejjer!

SOV GOTT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0