ÄNNU EN NATT PÅ JOBBET

Så var man här igen.......
Vad har det då hänt för spännande, roliga saker idag (blir igår då).  Sovit, sovit, sovit........
Det har faktiskt inte hänt något kul, seg har jag varit, men det är jag för det mesta när jag jobbat!

Har en period igen då tankarna lutar åt att jag ska jobba dagtid igen!
Väger fördelar och nackdelar, det är ju så jäkla bekvämt att jobba natt, man blir väl mer social dagtid......
Ja, det finns massor att fnura på, berättar sen när beslutet är fattat!

Går ju hem på morgnarna nu, riktigt riktigt skönt! Slängde på mig en stegräknare när jag stack till jobbet, får se hur många steg det blir innan man kommer hem, hoppas det blir ca 10 000.......

Nu ska jag jobba lite så min stegräknare rör sig!

HEJ HOPP!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0