SOVMORGON

Det här med sovmorgon är väl överskattat! Visst är det skönt att gå upp 07.00 en lördagmorgon??
Minns en avlägsen tid då man sov bort halva dagarna, kan väl inte vara nyttigt att ligga och njuta i en varm skön säng?

Nä, upp och hoppa, Wille han har förstått det här....

Skönt att det inte är så mörkt på mornarna iallafall, då känns det inte allt för dystert!

Idag vet jag inte vad vi ska hitta på,hade ju tänkt städa, men, hur kul låter det?

Thomas han jobbar idag, såklart!
På tal om Thomas så måste jag bara förtydliga för dom som inte förstod, det var inte honom jag menade i mitt förra inlägg!!!!!!!!

Kanske skriver en rad ikväll......

HAVE A NICE DAY!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0