SOMMAR

Längtar efter sommar och värme, slippa overaller och en miljon viterkängor i hallen!
Har snackat mig varm om vårat fina vårväder vi haft, fixat i trädgården och allt....
Vad hände igår????????????
DET SNÖADE!!!!!!!!!!
Ja, det kom ju inte snö så det täckte marken eller så men iallafall och kylan ska vi ju inte snacka om, höll på att frysa ihjäl!
Hade ju lovat att jag skulle till lekplatsen en stund, stunden blev väldigt kort kan jag säga!
Ingen känsel i fötter och händer!!!!!!! BRRRRRRRR!!!!!!!!!

Nu ska jag in till the big city Kristianstad, fixa lite och så.........
På med kängorna, mössa och vantar och spring.......

Sölvi, förstå inte varför jag alltid tänker på dig när det snöar???? HMMMMMM....

KLÄ ER VARMT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0