LEDIG

Sov halva dan förstås, hade ju tänkt gå upp rätt tidigt eftersom jag är ledig inatt!!!!
Men men, det var ett segt uppvaknande.....
Iallafullafall kom jag upp till slut, slängde i mig en kopp kaffe o så iväg o hämta Wille från dagis!
Kände mig rätt trött och sliten fast jag bara jobbat två nätter, hmmmm!
För en gångs skull gick Wille med mig frivilligt, annars lämnar han inte gärna dagis förrän man hittat rätta mutan....

Hem och fixa käk och sen kom Annica och hämtade mig!

Kvällens program: "klädparty", hade ju bestämt innan att det skulle bli vääääääldigt billigt nu i spartider, gissa om det kliade i fingrarna på mig???????

Köpte iallafall en tröjja,kofta och en supersöt blommig tunika till sommaren, mycket nöjd!!!!!!


Resten av kvällen var jag irriterad på en människa som tar på sig att fixa saker men inte håller vad han lovar, någonsin!!!!!! Själv sitter man där med böteslappar till slut för andras löften!!!!! Förstår inte!!!!! Varför???????

TREVLIG HELG!!!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

syftar du på mig min lilla kärleksduva??

2009-02-07 @ 00:31:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0