DET HJÄLPER

Det hjälper att klaga ibland, igår gnällde jag över att det blivit så kallt här......idag var det mycket varmare, härligt!

Har ju fått kontakt med mina kusiner i finland på Facebook, men jäklar vad svårt det är att komma igång med finska språket igen!
Skulle skriva om mitt liv igår till ena kusinen....phu! Fem timmar, translationsidor och ett par samtal till Seidi så var jag klar, det blev kanske tio sidor......
Är så otroligt sugen på att åka dit i sommar, måste, måste, måste träna upp finska språket!
Ska bara prata finska med Thomas i fortsättningen, hmmm.... intelligenta samtal vi kommer ha!!!!!!!
Ja, så kan ju han prata spanska med mig, vad vi kommer lära oss mycket........

Nu ska jag göra mig iordning för natten, lägga lite barn, sminka mig lite och invänta min privatchaufför........

SOV GOTT VÄNNER OCH BEKANTA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0