Tår i ögat...

Willes dagisklass hade luciatåg för föräldrarna igår. Han var pepparkaksgubbe, till saken hör att dom var utomhus o det var förbannat kallt.

Bylsar på pepparkakskläderna över overallen så han ser ut som....ja, jag vet inte vad!
Dom var iallafall jätteduktiga o jag står som vanligt tårögd o tittar på!

Sitter på jobbet igen, har jobbat mycke mycke sista tiden!
Ska egentligen fixa med klassträffen jag tagit på mig, inte ensam men ibland känns det så!
Tack Chrille!

Nej, det går faktiskt smidigt o nu ska vi bara välja restaurang o tid så är det klart!

Längtar massor!!!!!
Kan inte riktigt förstå att det gått 25 år sen vi sågs......

TJO O HEJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0