JA, JAG VET.....

Skulle ju skärpa till mig med bloggen, men jag vet inte den har inte riktigt prioriterats....sorry!

Sitter här på jobbet o har en stunds tystnad omkring mig, nej, det har absolut inte varit så innan.
Jaha, vad har hänt sen sist......
har fått kontakt med massa gamla klasskompisar som jag inte sett på mååååååånga år!

Det har dykt upp så många roliga minnen, nån som äter smör, står halnaken i buskarna, alltså det är så mycket...

När jag tänker tillbaka så tycker jag nog att vi var en ganska tajt grupp i klassen, saknar dom massor när minnena väller över en..................

O annars då? Så närmar sig julen med stormsteg, har faktiskt handlat alla julklappar, var klar redan i november! Har väl aldrig hänt förut!
Firar julafton här i skåne och åker till stockholm den 25dec.

Nu ska jag jobba på lite!

Lovar att försöka ta mig in o skriva oftare, ska slänga in en o annan bild också!

<3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0