TRÖTT!!!!!!!!!

Jobbat två nätter, två nätter kvar och redan trött som fan, lite svårtattsova period just nu! Tror att det beror på min julångest, skyller allt på det iallafall!

Förra natten jobbade jag med en skittrevlig tjej som heter Birgitta, så kul när man träffar nya människor som det klickar med.........hoppas på många fler nätter med henne!
Konstigt det där lät......men ja, ni förstår vad jag menar!  Hmmmmm!!!!!

Första advent på Söndag, vart tar tiden vägen? Hinner inte med.....
Får super spurta o fixa o pynta o baka o allt som ska göras på lördag, jobbar ju hela veckan!   STREEEESSSS!!!
     Härligt med jul!

Blir så avundsjuk när jag hör att folk är klara med sina julklappar, har själv köpt 1 julklapp, till min yngsta svägerska, så det är en hel del kvar att inhandla!

Och så mitt eviga tjat om snön, eller snarare bristen på den........
Nej, vi har inte sett någon snö än.......
Nu har det ju t. o.m. blivit varmt ute.....hääääärligt!

Nu ska jag umgås lite med barnen sen iväg o jobba, kanske hinna skriva en rad eller två inatt........ni vet, den som väntar på nåt gott......

Jag hade ju lovat lite nya foton, har fortfarande inte fattat vad som hänt mina bilder, men Thomas har lovat att hjälpa mig sååå, gott folk.....tålamod,så dyker dom snart upp!!!!!!!

TJOLAHOPP!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0