Solig Söndag

Söndag morgon......solen skiner, inte en snöflinga så långt ögat når, sovmorgon till 09...........härligt!
  Snart ska vi iväg till havet, tända en brasa, grilla korv o njuta av livet!!!!!!
 
Igår blev jag  o Vivi bjudna på Cosmopolitan, mycket gott Bertil!!! Tack!!!! Sen fixade Thomas lite finska groggar, vet inte vad dom innehöll, hmm.....men dom var goda dom oxå! Tack älskling!

Nu ska jag få i mig mitt kaffe, kolla svampbob fyrkant o vakna till!
                                                             

                                                                 HEJ HOPP!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Marika

Fick du mitt meddelande igår? bara undrar för jag ser den inte någonstans :) Skrev nästan en bok till dig igår ju :P

2008-11-23 @ 14:07:01
URL: http://mapal.blogg.se/
Postat av: Theodorsmamma

har länkat till din blogg på min sida:D

2008-11-23 @ 16:10:49
URL: http://sussiem.blogg.se/
Postat av: Anonym

det var inte finska groggar utan finsk sangria!!!!

2008-11-23 @ 20:42:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0