PÅ JOBBET!

Klockan är 02.28, grus i ögonen o bly i fötterna.......
Känns ändå faktiskt rätt OK, vet att jag bara har en natt till sen, då brukar det bli lättare!
Ska försöka sova ordentligt idag......LÄNGTAR TILL MIN SÄNG!
Längtar också efter att se hur min man ser ut...vi har bara svischat snabbt förbi varandra dom senaste dagarna på väg till/från jobbet!

Tror nästan att jag ska vara så snäll o bjuda honom på lite öl på fredag och mig själv på vin förstås....myyyyys!!!!!

Lugnt här på jobbet, peppar peppar, ska kolla om det kommer nåt bra på TV! Fast oftast när man bestämt sig för att se nåt så kör alla igång o ska på toa eller nåt.....
Ja ja, jag har ju faktiskt betalt för att jobba!!!!!!!!

Nästa vecka ska jag nog fixa alla mina julklappar så jag har det gjort, skulle vara rätt skönt!
Men vad önskar ni er då?

Nu ska jag jobba vidare så hörs vi en annan dag! TJA BA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0