Lördagsgodis upp över örona.....

Kom igång idag trots lite dämpad efter gårdagens vinkväll......
Har bakat både brownies och chokladdoppade cocostoppar, fick hjälp av Wille förstås!
Vi cyklade till affären och höll på att frysa ihjäl, hatar vinter o kyla, glad att snön inte kommit iallafall!!!!!!
Allt detta bara för att köpa lördagsgodis.....ett måste i en småbarnsfamilj!!!!!!
Nu är lördagkvällen räddad! 

Wille o jag har varit ensamma nästan hela dagen o bara gått o myst.
Thomas jobbar till åtta och killarna är hos Bertil o Vivianne..........
Nu sitter vi o kollar Bollibompa o frossar godis, mums mums!

Dom säger att ska komma snö inatt, hoppas inte! Ellers kanske lite, för ungarnas skull då...


Kommentarer
Postat av: Theodorsmamma

hoppas det kommer snö hahahaha

2008-11-22 @ 18:45:48
URL: http://sussiem.blogg.se/
Postat av: Marika

hej! Kul att se att det finns fler :) Gu va du skriver roligt!

Jag jobbar som anmälningsupptagare hos polisen, Polisens kontaktcenter. Tar emot alla slags anmälningar förutom mord och våldtäkter.. Jätte intressant jobb! Som tyvärr tar slut snart.. Den avdelningen jag jobbar på flyttar upp till Boden.. Jag har ingen lust att flytta högre upp än vad jag e nu.. :) Sen e jag vikarie så jag får gå helt nu när dom lägger ner.. Jätte tråkigt! Men jag ska ju på mammaledighet om ca två månader och sen borta ett år eller mer så vad som helst kan ju hända inom den tiden. Hoppas på att det dyker upp annat jobb där som jag har första tjing på! :) Så du kan kalla mig för konstapel Palmroth nu... haha

Hoppas allt är bra annars i kylan! kramar

2008-11-22 @ 21:53:34
URL: http://mapal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0