FREDAGSMYS!!!!!!

Förstår att det är många som undrar över hur det gick med fredagens myskväll.....
Ja, iallafall ni som hänger med i min blogg vet att jag skrev att jag skulle köpa vin till mig o öl till Thomas i fredags, vi skulle ha en riktig myskväll........

Det började bra, kom hem från jobbet o turbosov några timmar, städade o fixade, packade badkläder o så iväg till badhuset!
Idag tittade Wille o jag på när Basse hade simträning, satt o mös i fiket med varsin glass, myyyys!

Så iväg till det populära stället Mc Donalds, slängde i oss lite mat o så vidare till Bolaget, tur att dom har öppet till 19 på fredagarna......
Det gällde att vara snabb, Wille hade fått för sig att han skulle springa runt där inne!!!!
Så.....med en hand på vagnen, en hand på Wille, sprang jag igenom o tog det första bästa vinet jag hittade o så ett gäng bira till gubben. Allt detta medan Basse står o jämför alkoholhalten på ölen, han är elva år!
Vi kom iallafall ut utan en enda krossad flaska, snyggt jobbat!!!!!

När så detta uppdrag var klart var det bara lite fredagsgott kvar att inhandla o så ta bussen hem!

Klockan hade ju hunnit bli rätt mycket så när vi kom hem så var det bara att slänga Wille i säng, killarna fick se en film på övervåningen!

Pust o flämt!!!! Lugnet hade lagt sig och vinet smakade riktigt bra........Härligt!!!!!!

En halvtimme senare har lugnet vänt till kaos, Wille har spytt ner hela sin säng, golv, allt o alla runtomkring....
Och jag kan säga att det inte var en engångsföreteelse......det fortsatte hela natten....nästa dag....nästa natt....nästa dag..........    själv har jag oxå mått piss o ikväll kom thomas hem från jobbet o sa att hans mage "bubblade".... The neverending story......
                                              TAKE CARE!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0