Ett halvår senare......

....ja, det kan faktiskt vara mer än ett halvår som gått sen jag skrev sist!
Vet inte vad jag ska skylla på.....pokern på facebook, jobbet, ungarna, Thomas....ja, jag skyller på dom, lättast så....
Skit samma, nu är jag här igen o ska skärpa mig o försöka hålla igång min blogg.
   Ni är ju många som vill veta vad jag har för mig på dagarna, vad jag tycker , tänker o.s.v.  Eller hur?

Jaha......
.....vad har då hänt sen sist.......
Ungarna har växt, Veronika har flyttat till Uppsala(snyft), fick fyra kattungar, blivit av med tre av dom, ja, så har jag ju blivit moster!

Sussie har fåt en jättesöt liten pojke som heter Theodor, fast Wille döpte om honom, så vi kallar honom Musse!
     Grattis Sussie!
Har lite strul med bilderna på datan, men så fort jag får ordning på det så får ni se Musse o alla andra!

Nåt mer roligt att berätta...hmmmm

Vi var på julfest i Malmö häromdagen, massa god mat, dryck och underhållning! Ja, så fick man ju se den nya arenan oxå..... Pampigt!!!!!

Kändes lite tidigt med julmat......alla som känner mig vet vilken julångest jag har, så det var en tidig påminnelse om vad som komma ska.......

Tror dt får räcka så här till att börja med....får ju inte bli för mycket av det goda.........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0