VADÅ MAGSJUKA

För ett par veckor sen körde vi magsjuka hela gänget, förutom Veronika som inte var här....
Det var iallafall jäkligt skönt när det väl var över....

I Torsdags kom Veronika hem, inatt blev hon........ja, just det, 10 poäng till dig, magsjuk!
Kritvit i ansiktet, ont i magen o jobbigt att andas så vill hon in till akuten........
Hon får som hon vill, ringer snälla svärfar som kommer o hämtar oss o kör i racerfart in till akuten!

Och nu får alla ni i Stockholm observera att det är akuten i kristianstad, sväfar lämnar som sagt av oss o sticker hem, fyra minuter, OBS! FYRA MINUTER, senare har Veronika fått sin diagnos: vinterkräksjukan!!!!

Det var bara att ringa svärfar igen, som precis kommit hem, och be honom hämta oss igen.......ibland ligger man ju på topp!!!!!!

Ska väl tilläggas att jag jobbat inatt och inte är på världens bästa humör......
By the way.....min sista natt det här året!!!!!!!

Jobbade med en supersöt, supertrevlig tjej som heter Daisy, tiden bara flög iväg.....
Kul att jobba när det är så........

Nu ska jag titta till min kräkande dotter..........YES!!!!!!!!
                                                                HÖRES!!!!!

Kommentarer
Postat av: Veronika

Hahaha, det var inte mitt fel! Du insisterade på att vi skulle till akuten... typ.

2008-12-24 @ 00:08:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0