STOCKHOLM

Nu är jag i Stockholm gott folk! 09.23 imorse gick tåget, trött o sliten var jag men lyckades iallafall ta mig och ungarna till tåget! ja, ska sanningen fram så var det ju faktiskt min knappt vakna man som körde oss........ Iallafullafall så gick tågresan riktigt bra, den största nyheten av alla: tåget kom fram i tid!!!!!! Tack för det SJ! Väl framme så kom lillebror Robert och mötte oss, tackar för det! Hos mamma så blev det julklappsutdelning, Willes hög blev nästan lika stor som igår! Veronika fick biljetter till Bob Dylan konserten av Robban, vilken lycka! Så 23 mars ska dom ha en heldag tillsammans....myyyys!!!!! Annars så har vi ätit julmat, massa finska lådor!!!!!GÖttigt! Wille var i sitt esse och skulle visa upp sin discodans för alla.....njuter av uppmärksamhet..... Kusin Musse har växt o blivit stora killen! Ska försöka få ut Susanna på nyårsafton så ska jag vara barnvakt!!!! Nu ska jag vara social! Höres!!!!!

Kommentarer
Postat av: Mli

Sugen på ny bloggdesign? Beställ en hos mig.

Postat av: frida

god fortsättning :)

2008-12-25 @ 23:06:47
URL: http://kommundhilfmir.blogg.se/
Postat av: Veronika

Jättemys... laptopen var still den bästa presenten :D <3

2008-12-26 @ 14:57:01
Postat av: Marika

Gott Nytt År till er!! Kramar

2008-12-31 @ 12:34:42
URL: http://mapal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0