SÖMN

Förstår inte vad som händer....
Kan inte sova längre, förra natten o inatt låg jag o vred o vände mig, kollade klockan senast 03.30, får nästan panik, MÅSTE sova!!!!!!!!
Inatt klarade jag inte av att ligga kvar o vänta, la mig i soffan och kollade på tv, somnade nån gång på småtimmarna....
Vaknade klockan åtta när Wille stå och skakar på mig.....vakna, vakna...klockan är fem.....! Härligt med barn!!!!!

Nu ska jag hålla mig vaken och sysselsatt hela dagen, så ska det nog bli bättre nästa natt, hoppas!

Jaha, vad händer idag då?
Vet inte riktigt vad vi ska hitta på, tänkte dra med mig Veronika till Ishallen, köra lite "Stjärnor på is", eller kanske badhuset och plaska runt lite, ska gå in o kolla vad som händer på stan också, kanske nån julmarknad...
Fast ärligt talat, visst börjar man känna sig rätt mätt på julmarknader......

Berättar ikväll vad det blev för skojsigt!

                                                             HA EN TREVLIG LÖRDAG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0