SLUT FÖR IDAG.....

Då har man provat på det här med skridskor.......
Ramlade inte en enda gång, men jag åkte nog inte mer än en meter sammanlagt, fan vad dålig jag är!!!!!
Försvarar mig med att jag hade herrskridskor som var aldeles för stora, måste ha varit det som gjorde det! HA HA!
Willes första skridskotur gick faktiskt ganska bra, det han tyckte var roligast var att ramla!

Sebastian o Lukas såg ut som två gamla proffsåkare breve oss! Dom var riktigt duktiga! Nu kanske vi t o m ska slipa våra skridskor he he!!!!!

Eferåt var vi tvungna att belöna oss själva så då blev det korv med bröd o läsk! Mumsfillibabba!!!!!!

Nu sitter vi och väntar på att Thomas ska hämta oss så vi kan sticka iväg o äta lite!
                               HA EN TREVLIG LÖRDAGSKVÄLL!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0