SHOPPAT

Tror faktiskt att jag börjar bli klar med julklapparna,kan det vara möjligt??????
Sitter o dricker kaffe o smakar min smarriga morotskaka med julsmak, riktigt riktigt god!
Säg bara till om ni vill ha recept......

Önskar att jag tyckte julen var rolig, tycker mest det bara är massa krav som ställs,folk omkring en ger en dåligt samvete, man blir osams med dom man tycker om och pengarna försvinner......
Nä, julen är inte min högtid!!!!!!!!     Är det bara jag om känner så????????

Ska börja fixa lite mat, idag blir Cottage paj, smarrigt!!!!!!!   Till efterrätt blir det luciafika, lussebullar, pepparkakor, kola o morotskaka!!!!!!!         Kanske t o m sjunger Lucia sången!         

                                                      SMAKLIG MÅLTID!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0