NYFRISERAD,,,,,,,,,

Lyckades ta mig till frissan imorse, 09.00! Var väl inte så jättenöjd när jag stegade ut men när jag fått rufsa om o fixa lite själv så såg det faktiskt helt OK ut!

Klippte mig som innan, bilder på fb, fast nu med snedlugg, riktigt bra faktiskt!

Jaha, julen närmar sig med stormsteg, julklapparna är INTE klara som jag tänkt mig......
Det blir väl som vanligt, sista minuten!
Wille beställde jag julklappar åt på nätet, så han är i stort sett klar, mina svärföräldrar är klara, så då är det bara resten kvar, phuuuu!!!!
Fördelen är väl att jag vet vad jag ska köpa til alla, lite lättare då!
Annars brukar jag inte ha en aning....
Jo, jag är ju klar med kusin Musse oxå, lätt att köpa till bebisar!

Nu när alla börjar bli bra från magsjukan så ska jag väl ta mig ut på stan o fixa klart!

Inatt ska jag iväg o jobba, har knappt sovit på två nätter nu så det känns lite segt!
Ska sitta X-tra vak oxå så det gäller att hälla i sig kaffe innan!!!!!!
                                   HEJ!

Kommentarer
Postat av: Veronika

Skriv aldrig om mig :O förolämpad

2008-12-03 @ 13:27:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0