MYSDAG....

Inatt har jag sovit! Riktigt, riktigt skönt att vara ledig......
Hann iväg o sola tidigt imorse innan Thomas skulle jobba, skönt att få lite färg!
Sen har Wille o jag haft fullt upp, vi har bakat lussebullar o chokladkola, smarrigt, smarrigt!
Sjungit har vi gjort så jag börjar få ont i halsen, märks att dom kör julsånger på dagis nu!
Ja, det blev "En sockerbagare..." ett hundratal gånger......men han var jätteduktig på att baka och sjunga förstås!

När Basse kommer hem så drar vi till badhuset, tänkte ta o fixa lite julklappar sen också, har ju kommit på vad jag ska köpa till lillasyster yster.......

Imorgon bitti har dom marknad i stan, ska dit tidigt o leta billiga skridskor o så ska jag träffa Annica, hon hade hittat damskridskor i min storlek...... perfekt!

Kanske en tur till ishallen imorgon eftermiddag........

Hade tänkt bjuda på luciafika imorgon, om orken finns, ska väl slänga ihop en smarrig morotskaka med julsmak, mmmmmm.......     o så lite glögg på det hela, blir nog bra!

Ikväll klockan 20.00 ska jag sitta o hejja på Kevin, ni gör väl också det??????

                                                                HEJ!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0