LÖRDAG.....

God morgon mina vänner!

Idag bär det av till ishallen, vi ska åka skridskor!
Ja, nu skrattar alla som känner mig, jag är värre än Bambi på hal is, shit!
Hittade skridskor som passade perfekt på Wille, han har gått omkring med dom här hemma, blir spännande det här!
Basse o Lukas ska också med  så dom får väl styra upp det hela.......

Lite lätt medtagen i kroppen idag, vet inte om det var drinkarna igår eller gårdagens tur till simhallen, Wille körde slut på mig!
En tur på skridskorna ska väl ordna till det hela, hmmm!

Och ikväll är vi bjudna på middag, en smaskig Paella.....mums!!!!!
Så skönt när man slipper laga mat själv.........och slipper disken......
jag som inte kör kan ju dricka lite vin också, riktigt bra!!!!!

Nu sticker vi till skridskohallen!
                                                       HA DET BRA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0