JULAFTON

Jaha, så var julafton avklarad! Alldeles smärtfritt och med en hel hög med nöjda ungar, kan det bli bättre? Massa god mat tryckte vi oss, bjöd hit svärmor och svägerskorna på fika, mysigt, mysigt! Dom var lite dåliga på att trycka i sig fikabröd, skyllde på för mycket julmat, kan det vara möjligt! Nu är väl alla så nyfikna på vad jag fick i julklapp, eller hur? Jo, en pyjamas, tröjja, bok, spaset, böcker, choklad, smällkaramell, bakformar och lite annat smått och gott!!!!!! Mycket, mycket nöjd med utdelningen! Tomten var trevlig, skrämde oss lite först när han sprang runt och bankade på fönsterrutorna och plötsligt stod han där i fönstret........ Trevlig, men lite närgången...... Wille fick så mycket julklappar så vi såg knappt ungen till slut, killarna fick inte lika många men lite större dock, och Veronika fick sin eferlängtade laptop och massa kläder. Min kära man fick rakapparat, tröjja, godis, tofflor, strumpor o.s.v. Nu ska jag packa mina väskor som jag försökt göra i flera dagar, tåget går ju 09.00 imorgon bitti. Med en pigg och aktiv tvååring är det svårt att bara sitta och slappa!!!!!!! Men då vet ni mina vänner.....see you in Stockholm! KRAMAR

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0