INGET NYTT!

Ja vad ska jag säga....det kräks o diareas om vartannat....härligt!
Annars är det inte inte så mycket som händer.....

Har bokat klipptid till mig själv imorgon....hoppas jag kommer iväg!
Det är väl nackdelen när jag klippte av mig håret, kort hårt måste ju underhållas och klippas med jämna mellanrum, annars ser man ju inte klok ut!

Blir det inte för mycket kräkning inatt så kommer jag nog iväg imorgon!

Nu ska vi ta en varsin isglass o hoppas den stannar i magen ett tag iallafall!

                                                              HEJ!!!!

Kommentarer
Postat av: theodorsmamma

ring mig typ imårrn.....

2008-12-02 @ 22:15:43
URL: http://sussiem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0