INGA SKALV INATT!

Inatt har det varit lugnt, inga fönsterrutor som skallrar eller golv som skakar, känns faktiskt som en helt vanlig natt...
Varit rätt så pigg inatt också, sov bra igår på dan, såååå skönt!
1 1/2 timme kvar att jobba, sen ska jag sola, kanske sover lite o så fixa lite julgodis.....

Imorgon kommer ju min lilla flicka hem, ska bli roligt! Hon vill säkert hjälpa till o baka lite...hmmmm
Hon vill bara åka buss med Wille hela tiden!

Näääää...nu ska jag dela lite piller, göra klart allt , rapportera o dra härifrån.........................................

                                                    GOD MORGON


P.S Grattis Karin på födelsedagen   D.S

Kommentarer
Postat av: theodorsmamma

när ni kommer hit får du vara barnvakt jag vill oxå sola:(

2008-12-17 @ 08:38:32
URL: http://sussiem.blogg.se/
Postat av: Marika

Läskigt med jordbävning! Tur att det gick bra. :) Jobbar du bara nätter? Kram

2008-12-17 @ 13:39:57
URL: http://mapal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0