GRANEN KOM UPP....

slängde upp granen när ungarna hade lagt sig, skulle överraska på morgonen!
Alla blev ju glada på morgonen men Wille han blev så lycklig så han satt under granen och åt frukost!!!!!!!

Solade när vi lämnat Wille på dagis o sen körde jag julklappsraiden......ärligt talat så är jag klar! Ja, det är Veronika kvar men vet ju vad hon ska få så det blir nog bra......

Nyfiken på hur det går för Seidi i Hong kong, hon ska ju gifta sig där, spännande.........

Fick jobb två nätter nu, på en demensavdelning, helt OK! Sen har jag inte så många chanser att jobba, sticker ju till stockholm juldagen!
På torsdag kommer Veronika hem, så det blir väl att springa på stan med henne oxå!

Nu ska jag göra nåt vettigt här hemma........

                                           HEJ!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0