GOD MORGON VÄRLDEN!

ja God morgon mina vänner, mindre än en vecka till julafton.....stressen har inte slagit till än, kommer säkert som ett brev på posten!
Julmaten behöver jag inte bry mig om, det ska Thomas fixa, tack för det älskling! Lite julgodis o kakor o tårta hade jag tänkt bjuda på iallafall!

Blev så inspirerad när jag såg Leilas jul, norpat hennes recept! Smaskens, smaskens!

Nu ser jag så mycket fram emot tjejträffen vi ska ha i Stockholm, Eva, Anita, Sölvi, jag o kanske Teija......
Har inte träffat några av dom på måååånga år.....
Det ska bi så kul.......   
Längtar.....................
Dags att klä på sig!!!!
                                   HA EN BRA DAG!

Kommentarer
Postat av: theodorsmamma

får jag vara med wille då?

2008-12-18 @ 10:19:27
URL: http://sussiem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0