FORTFARANDE VAKEN

Cyklade till ishallen, regnade, båste och cykeln var jävligt trögtrampad.
Väl framme snörar vi på oss grillorna o glider ut på isen.....
Ja, glider är väl o ta i....Veronika och jag stod o höll oss panikartat i sargen, Wille tog två koner och höll i, Sebastian svischade förstås iväg.....
Jag lyckades faktiskt bända upp mina fingrar från sargen o ta mig runt ett varv på isen, jobbigt för mig, underhållande för alla andra!
Wille var riktigt duktig på att ta sig fram idag! Bravo!!!
Veronika var bra på att stå o se snygg ut!

Tack ännu en gång för skridskorna Annica, passade perfekt!

Cyklade sen till affären(efter en fika såklart), köpte lördagsgodis, sen var det bara att börja trampa hemåt igen!
Jag kan ju säga att det inte kändes lättare åt det hållet!

Som tur var så hade Thomas förberett maten igår, så det blev lättlagat!!!! Tack älskling! Jättegott!
Själv jobbar han ju hela dagen idag!!!!

Nu ska jag ta en kaffe på maten o kolla in dagens avsnitt av julkalendern, börjar bli spännande nu, ska dom lyckas rädda tomten!
                                                    TACK O HEJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0