DET BLEV SOM DET BLEV......

Sitter på jobbet......ja, jag skulle vara ledig ja.....men nu blev det inte riktigt så.......
jobbar med Annica så det är ju trevligt!
Har iallafall tackat nej till nästa natt, då SKA jag vara ledig, har så mycket jag ska hinna fixa!

Imorse efter jobbet lyxade jag till med solarium, evigheter sen sist.......tror faktiskt jag ska ta en sväng imorgon bitti också...riktigt skönt när man har jobbat!
Så segt i mitt huvud just nu så jag lägger ner för ikväll o önskar alla en GOD NATT!!!!!!!

Måste passa på att tacka min snälla svärfar som körde mig till jobbet ikväll, det var så halt ute!
             Tack Bertil!!!!!!!

                                                          SOV GOTT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0