BARA EN SNABBIS.....

Klockan är mycket, blev inget jobb iallafall inatt, så jag tänkte faktiskt passa på att sova!
Man har bara så mycket man vill passa på att göra när alla ungar sover!
Bara att sitta i lugn o ro o kolla på TV är ju lyx, umgås med sin gubbe utan att det står femton ungar o drar i en, ja, det är mycket som ska hinnas med innan man kan gå o lägga sig.......

Men ett litet snabbt inlägg har man väl alltid tid med!

Jo, jag skulle ju rekommendera en bra låt, har själv inte hört den(inte vad jag vet), utan det är Veronika som rekommenderar  MANDO DIAO! Klart jag har glömt vad låten heter men hon får väl kommentera o skriva namnet där!!!!!


Näää....nu ska jag krypa ner under täcket o zzzzooooova!!!!!!!
 
                                                                         GOD NATT!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Veronika

Du har ju bara TRE barn!!!



Dessutom så heter låten You can't steel my love och om folk ite tycker om den eller tycker om den så lyssna på Ochrasy <3

2008-12-04 @ 19:49:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0