Wille på dagis....

Snyft, snyft och mera snyft!
Sitter ensam hemma.....Wille är på dagis!
Lämnade honom imorse, stack till affären, gick där och hade ingen som sprang ifrån mig eller gömde sig, och sen gå hem, ingen Wille som man fick stå och vänta på och tjata på och springa efter och.....

Vägen som tar ca. 40 min. för mig och Wille att gå tog 5 min. idag. OBS! 5MINUTER!!!!!!
Men det var 5 sorgliga och ensamma minuter........
Hela tiden hör jag Willes gråt i bakhuvudet......

image87

Ringer Thomas för lite peptalk, men han ska göra en sallad! SALLAD???? När våran lilla son är ensam och övergiven på dagis.........
Ja, det är väl tur att nån av oss är stark när det gäller Wille...
Erkänner att jag är lite hönsmamma....kanske.......   men han är ju så liten.....

image88

Nej....nu har han varit där 1 1/2 timme så nu är det dags att hämta hem honom......

ÄNTLIGEN!!!!!!!!

image89
















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0