VA FAN ÄR GI?

Har lovat Veronika att vi ska köra lite GI mat.....
Ja, inte lite utan bara GI!!!!!!    Vet inte om jag riktigt har förstått det rätt bara, det är tvärtom hur man lärt sig innan.
Nu är det typ: ät så mycket fet mat du klarar av o du rasar i vikt...... hmmm, konstigt!!!!
Jag ska ge det en ärlig chans så får jag  se hur mager man blir!
Berättar mer om/när det blir resultat.........

Idag har Sebastian varit hemma från skolan........han bödde näsblod inatt...... hur mycket som helst, sen började han må illa!

image57

Nu mår han bättre så imorgon bär det av till skolan igen!!!!!!

Själv tänkte jag placera mig vid telefonen imorgon.....ska ringa dagis o se vilken tid vi ska komma på måndag, fan, det är inte många dagar kvar(panik)! 
image58
(ligger o myser i soffan efter att ha sovit lunch)

Ska ringa o söka jobb imorgon oxå, blääää!!!!!!
Kanske blir hemmafru istället. Nej, det skulle jag aldrig klara,skulle bli alldeles för rastlös....

Tar bonusbilderna nu...måste duscha o lägga mig sen.......Såååå...håll till godo:


image59

image60
(gammal bild.....men lika gooooo ändå)

image61

image62
(willes rum)

image63
(puss på dig min lilla unge,älskar dig)

Nej, gott folk......nu blir det inte roligare än så här. Ni får försöka leva era liv som vanligt o gå in o kolla min sida då o då!  Var inte ledsna....jag lovar att komma tillbaka!









Kommentarer
Postat av: veronika gck tm

vad hände med gi?
x_________O.

2007-09-24 @ 18:45:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0