TÅRAR.....

Har precis lämnat en gråtande Wille på dagis och sprungit gråtande hem för att sätta mig och vakta telefonen.....

Varför ska det här vara så jobbigt? Kan han inte bara se att han kommer ha skitroligt där och njuta av att slippa mig några timmar?
Idag är det meningen att han ska luncha där....soppa.....han har ALDRIG ätit soppa.....
Det är inte så att jag inte litar på fröknarna men ändå.....

Hade tänkt sova några timmar nu, ska ju jobba inatt, men det är lite svårt att slappna av!

image90
(en snorig, skitig men underbar unge)









Kommentarer
Postat av: ronika gck tm <3.

Imorn så är jag hemma! DU FÅR INTE LÄMNA HONOM GRÅTANDE *arg* . du är jobbig.
Imorn så är jag som sagt hemma, på tal om det så glömde jag lappen... så du måste skriva en ny :D.
<3.
NISSE = SÖT <3.

2007-09-19 @ 16:29:11
Postat av: Anonym

älskar dig wille....be mamma ringa....kram,pappa...

2007-10-04 @ 22:20:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0