INSKOLNING

Så har det då satt igång......det jag har fruktat så länge........
Inskolningen på dagis!!!!!!!!!

Ja, vad ska jag säga, vi har varit där i hmmm, fyra dagar och Wille verkar tycka att det är OK!
Han går mer än gärna in....

image65


image66
(Wille vid dagisgrinden)

Den här veckan är vi bara där ett par timmar( räcker för mina nerver), nästa vecka ska han stanna och käka lunch, eller middag heter det ju faktiskt här i skåne......

Jaha...annars då, händer inte mycket, umgås med man o barn, sköter lite hushållssysslor(eller hur Thomas) och sånt där man gör......

Nääää......nu tar vi lite foton va?

image67
(lek i bil)

image68
(lek på bil)



image69
(försök få ut den här killen om du kan pappa)

Thomas vill absolut vara med på bild, min egen fotomodell.
Såååååå Thomas min pojkspoling, du får som du vill:

image70


I lagom mörker så kan t o m jag visa upp mig:

image71


Tillbaks till honom alla vill se:
WILLE på lekplats

image72

image73

Nu har jag inte tid...får bli sista bilden:

image75

så där....roligare än så blir det inte.........
Har hört rykten att det är många planer för oss när vi kommer till Stockholm....stora, fina, dyra presenter o sånt......Ska bli spännande......











Kommentarer
Postat av: Veronika GCK tm <3.

ÄR NI GALNA? HAN KAN JU FFS RAMLA NER FRÅN BILEN !!!!!!!!X____________O,.

2007-09-13 @ 22:52:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0